Festen igår



Fattar inte hur jag kunde. Hur man kan sjunka så jävla lågt. Att jag ens kunde få för mej detta. Händer verkligen inte.
Men nu har jag tagit min oskuld på det också.
Kommer aldrig göra om det. Nu får det fan va nog. Tänker inte låta nåt som inte är jag, ta över och förstöra min kropp som ändå är förstörd iofs.

Hemsk tråkig blogg nu - bare massa depp, men ja skriver bara för mej själv och inte för att jag ska få någon att skratta.

Angående mamma som ville äta ute , så fattar jag inte varför. Ärligt. Hon har knappt tid att prata med mej i telefon mer än 20 sekunder sen vill hon lägga på för hon ska börja laga mat/diska/prata med hennes sambo/vattna blommor eller vad som. Vi ses och pratar neutralt, skola, väder, jobb. Mer är det inte. Hon känner mej inte. Men jag känner henne.
Ta mej ur detta helvetet snälla !!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: H

tja =)

2008-08-10 @ 21:18:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0