Ledsen och panik

Måste bara skriva av mej lite, känner en invändig panik i hela kroppen som sprider sig ut till bröstet mest där det landar och går upp som en deprimerande panikångestattack upp till hjärnan och skakar om. Kom precis på att anledningen till att jag gick upp så fort och mkt i vikt måste bero på tabletterna. Antideppen... Hur fan ska man kunna lita på "hjälp" när dom inte ens ser eller märker vad som sker utan man själv får lida.
Blir så nere, idag fick jag min journal hemskickad och det står bland annat att patienten inte har några som helst planer på att skada sig, sucisidförsök osv. Patienten upplevs glad och orienterad å blabla... Inte ens dom såg något. Men jag minns att jag berättat för henne att jag hade planer på att ta livet av mej flera ggr, men det måste försvunnit på vägen när jag sa det.
Jag orkar inte vara gravid längre med världens fetaste mage. Jag verkligen vantrivs med mej själv, jag får äckelkänslor alltså!!!!!!!!! Ligger och känner på allt jävla fett som samlas på kvällarna innan jag ska sova, känns som varje dag som går ökar fettmängden, och jag tål det inte.  Jag står inte ut. Jag vill så gärna va smal, känna mej snygg och slippa ett gammalt förhållande där det bara är klagomål och skit, där man knappt får någon uppmärksamhet alls längre. Men de är fan inte konstigt om man ser ut som mej!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag vet inte hur jag ska orka mej igenom det här. Är väl 5 månader kvar................ Snälla hjälp. Jag orkar inte leva såhär!
Jag flyttar tillbaka till min hemstad inom 2 månader. Längtar. Är det jag själv eller ätstörningen som längtar efter en chans att växa till sig igen? Jag vet inte :(
Jag vet att jag inte vill tillbaka till psyklivet, men ändå är jag inte redo att gå ner "normalt" utan det ska ske med fasta och träning tills jag nått mitt mål. Och ja, jag erkänner, mitt mål kommer aldrig rubbas utan det ligger där, färdigt att komma upp till ytan och verkligheten för att uppnås.
Ni kan skriva att ja är dum i huvet och omogen och allt va ni vill. Men så har ni inte känt som mej och hur det känns att helt plötsligt förvandlas från en tjej med kontroll på allt till en stor fet jävla knubbsäl som knappt orkar klippa gräset 1 minut utan att vara nära på att svimma.
va faaaan har hänt med kontrollen :(

Kommentarer
Postat av: Miss Piggie

Tänk på barnet! Om du verkligen vill behålla det får du helt enkelt inte fasta förrän du fött.

Ta hand om dig <3

2009-08-10 @ 21:19:25
URL: http://misspiggie.blogg.se/
Postat av: Sanne

Älskar dej vad som än händer

2009-08-16 @ 21:21:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0