Docka eller riktig bebis?

Gud va sjukt! jag kollade nyss in detta http://www.alltombarn.se/bebis/ar-det-en-docka-eller-en-riktig-bebis-1.16853

haha gissar ni alla rätt? ja gjorde inte det. Första ser väl ut som en riktig bebis tycker jag iaf, och nr 2 var docksöt :P

Är det en docka eller en riktig bebis?

Åh jag längtar så... idag ringde jag och anmälde mej till mvc och ska komma på första besöket nästa torsdag!! hehe nu börjar nedräkningen. Hon sa att jag nog var längre gången än vad jag själv trodde, möjligen vecka 10-12. Så nu är det inte alls säkert att bebis vill ut i januari utan snarare i november-december.
Lycklig!
Enligt boken så är den 5.5 cm nu och är nästintill utvecklad, eller ser iaf ut som en människa med armar, ben, tår, öron - you name it.
Ska bli spännande att se vad barnmorskan säger på torsdag. Tills dess får jag hålla ut.

Ni undrade hur mina föräldrar tog det. Dom tog det jättebra och är jätteglada för våran skull. Ludd, kära pojkvännen, är nog ganska chockad fortfarande och har svårt att fatta att han ska bli pappa ;) Men jag hoppas att han så småningom kan slappna av lite och njuta av sin flickväns illamående och missfallsskräck ;p

Magen börjar synas!!!!!!!!!!!!!!!, rätt ordentligt med, eller så är de för ja är jättesvullen och äter som en flodhäst. Hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0