Hjo-Hjo har anlänt!

Kom precis hem, haha varit en sjukt jobbig dag, körde hela sträckan hem utan att stanna, blä tog 5 timmar nästan. Kära bilen ville inte ligga en km över 80. Trögisen!

Nu har vi släppt henne med sina 2 hästkompisar, ena är fjording/nordsvensk och andra är fjording/arab och hon är 100 % fjording så det passar nog bra. Hon springer mest runt och piper för tillfället - det var jobbigt att lämna henne i mörkret men det måste gå bra, dom gjorde ju inget annat än att nosa på varandra och pep några ggr så var allting hyfsat lugnt. GHA! Jag vill helst ha med henne hem i sängen ;)
Tänk om hon e mörkrädd hehe.

Imorn ska jag ut och rida så fort jag kommer hem från äs och uddevalla. Det blir att kasta på sig ridkläderna och springa ut och hämta in henne. Mys!
Världens snällaste verkar hon vara iaf, bryr sig inte om något och tar allting med lugn och ro. Fast ändå är det "go" i henne så jag skulle nog vilja kalla henne "sportfjording" :p

Aja nu är jag sjukt trött! hoppas ni har det bra, ni är dåliga på att kommentera tycker jag! Släng fram en kommentar så jag vet att ni lever! Nattinatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0