Köpa fjording!







Hehe, imorn ska jag och Linda ner och provrida denna skönhet, j*lanta :D Ska bli så kul!! Åh jag längtar verkligen. Underbart att sitta på en runt go varm rygg och skritta ut och rida ner till sjön och plumsa i vattnet. Sånt gör mej LYCKLIG på riktigt!
Äntligen fått tag på en hästtransport med, ringde en gubbe mitt i natten i trollhättan och frågade, hehee och han sa klart ni får låna den, han skulle gå ut och fixa den nu. Snacka om flyt!
Hörs imorn kära vänner! nu ska ja försöka sova några timmar. Blir en lååååång dag imorn. Förhoppningsvis ser jag en betande fjordis från fönstret imorgon kväll... nästan iaf, hon står bara lite längre bort :)
LÄNGTAR!!
Mellerud-Ängelholm.
Det säger typ allt. Lika mkt som 80 mil säger på en dag? :DD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0