Maten

Frukost: 1 banan, vatten, 1 chokladbit
Lunch: Mc donalds. (#¤/&&"&%#%&&/)
Mellanmål: 1 banan
Middag: Mc donalds. (%&/&#¤%&/(FGJKSMNBE%%D&&S&%¤D¤C¤¤XZ#¤CX%%=)(/&%¤#"!"#¤%&/)
 
Imorn ska jag rida för att det är KUL och för att jag blir LYCKLIG av det. Och det här var en BRA dag. Inget annat.

Stick din jävla äckliga helvetesångest, jag vill inte, jag orkar inte med dej! jag är helt slut, hade jag inte ätit så hade jag kollapsat och aldrig kommit hem... (fan inga bortförklaringar) JAG BEHÖVER MAT. Alla behöver det. Ehm just det. (fast du behöver inte det) Idiotfuckoffhateu! Jag ska bli frisk, smal och lycklig. Jag ska inte tänka att jag är fet. För det är jag inte! (fyfan vad jag sitter och ljuger för mej själv) TYST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag ljuger fan inte. Jag är nöjd med min kropp. (hahahahaha, hånskratt från ångesten) Jag är äcklig fet och ful och äcklar andra, jag borde inte få fin... HÅLL KÄFTEN FÖR FAN, tänk på något bra, - Hjohjo, japp hon går lycklig i hagen och jag ska rida henne imorn! ( tror duja, hon kommer inte orka bära dej imorn ditt fetto!) Asså jag står inte ut, du vinner idag igen :(

Skär dej skriker min inre styrka, eller är det svaghet..vet inte. Ta alla tabletter du hittar så slipper du ha ont mer. Då slipper hela världen mitt fett och vidriga kropp också. Det är inte svårare än att bara göra det...
MEN JAG VILL LEVA! (ehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.... VA?!?)
JAG VILL DET! Idag kände jag lycka på första gången på flera år. (din hemska gris, hur fan kan du va lycklig när du ätit så jävla mkt, du ska känna ångestångestångestångestångestångestångestångest över ditt stora misstag) Du borde bara försvinna. Jag hatar dej! Du är så himla värdelös och misslyckad. DU MISSLYCKAS HELA TIDEN! Hela du är misslyckad. Du gör aldrig någonting bra, du är ego och bortskämd. Du har ingen kontroll alls) Ok.. jag lovar - jag ska bättra mej. Jag ska bli smal. Du vinner igen. 2-0 till dej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0