Nicole har fan blivit fet :O






Hittade inte bilden jag kollade på häromdagen men jävlar, vad fan händer? När hände detta?
Hon var ju min förebild.
Jag får väl hitta någon ny nu då...
Kör på cambridgekuren nu, ren kur och ska lyckas. Jag skiter i vad alla säger. Det är min kropp och jag bestämmer!
JAG SKITER I ER!!!!!!
Tankar just nu:
Fan vad fet jag är
Fan vad fet jag är
Fan vad fet jag är
Fan vad fet jag är
Fan vad fet jag är
Fan vad fet jag är
Fan vad fet jag är
Fan vad fet jag är
Fan vad fet jag är
Fan vad fet jag är
Fan vad fet jag är
Fan vad fet jag är
Fan vad fet jag är
Fan vad fet jag är
Fan vad fet jag är
Fan vad fet jag är
Fan vad fet jag är
Fan vad fet jag är
Fan vad fet jag är
Fan vad fet jag är
Fan vad fet jag är
Fan vad fet jag är
JAG ÄR FET, FUL OCH ÄCKLIG!
JAG ÄR FET, FUL OCH ÄCKLIG!
JAG ÄR FET, FUL OCH ÄCKLIG!
JAG ÄR FET, FUL OCH ÄCKLIG!
JAG ÄR FET, FUL OCH ÄCKLIG!
JAG ÄR FET, FUL OCH ÄCKLIG!
JAG ÄR FET, FUL OCH ÄCKLIG!
JAG ÄR FET, FUL OCH ÄCKLIG!
JAG ÄR FET, FUL OCH ÄCKLIG!
JAG ÄR FET, FUL OCH ÄCKLIG!
JAG ÄR FET, FUL OCH ÄCKLIG!
JAG ÄR FET, FUL OCH ÄCKLIG!
JAG ÄR FET, FUL OCH ÄCKLIG!
JAG ÄR FET, FUL OCH ÄCKLIG!
JAG ÄR FET, FUL OCH ÄCKLIG!
JAG ÄR FET, FUL OCH ÄCKLIG!
JAG ÄR FET, FUL OCH ÄCKLIG!
JAG ÄR FET, FUL OCH ÄCKLIG!
JAG ÄR FET, FUL OCH ÄCKLIG!
JAG ÄR FET, FUL OCH ÄCKLIG!
JAG ÄR FET, FUL OCH ÄCKLIG!
JAG ÄR FET, FUL OCH ÄCKLIG!
JAG ÄR FET, FUL OCH ÄCKLIG!
JAG ÄR FET, FUL OCH ÄCKLIG!
JAG ÄR FET, FUL OCH ÄCKLIG!
JAG ÄR FET, FUL OCH ÄCKLIG!
JAG ÄR FET, FUL OCH ÄCKLIG!
JAG ÄR FET, FUL OCH ÄCKLIG!
Jag ska lyckas
Jag måste ut och gå flera timmar
Jag måste springa
Jag måste cykla
Jag ska bara dricka mina 3 påsar om dan
MAX 3 påsar
Jag vill inte leva såhär
Jag orkar inge mer
Jag är så jävla tjock
Jag ska bli smal!
Jag ska bli smal!
Jag ska bli smal!
Jag ska bli smal!
Allt känns bra när jag tänker på att jag ska lyckas, jag ska bli smal
Men fyfan vad äckligt fet jag är nu, jag äcklar ju folk?
Jo de gör jag.
Jag hatar min kropp
Jag hatar den!
fyfan vad ja äcklas av den också
Ångest.se
skakar i kroppen
jävla helvetes ångest
måste ut och röra på mej
gå en mil minst
jag tar med mej svea
ja nu jävlar går jag ut
See ya

Kommentarer
Postat av: Anonym

tror visserligen nicole är gravid igen :( svårt å hålla sig smal då

2009-05-10 @ 18:29:35
Postat av: Anonym

jättesmart, härligt med ett undernärd barn...

2009-08-07 @ 11:27:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0